850 000 hazai felhasználója van a LinkedIn-nek, és 500 milliónál többen használják világszerte a B2B és karrier közösségi oldalt. Elsősorban fehér galléros munkakörökben dolgozókat tudunk rajtea keresztül elérni legváltozatosabb munkaörökben, gazdasági felső vezetőktől a biotech kutatókon át a programozókig.
B2B termékek és szolgáltatások esetében az egyik leghasznosabb hirdetési felület, viszont magas hirdetési díjakon. Egy hazai felhasználót célzó kattintásra minimum 1,75€-t kell ajánlani, de speciális témák és kompetitívebb piacok esetében ez lehet 6€ kattintási ár is.
Cserébe tudunk konkrét
- munkahely,
- iparág,
- cég méret,
- beosztás,
- megadott skill,
- csoport tagság,
- tapasztalat,
- végzettség szintje és területe alapján is célozni a
- demográfiai jellemzők mellett.
A LinkediIn hirdetésként használhatunk kis szöveges hirdetéseket, szponzorált posztokat, és az ún. InMail hirdetést, ami lényegében egy fizetett üzenet a cégcsoportunk tagjai számára.